Cantarul este un echipament des intalnit in sectorul comercial, indiferent ca este vorba despre o afacere din sectorul alimentar sau chiar din alte sectoare. In functie de tipul produselor comercializate insa pot fi necesare diferite tipuri de cantare, catre sa faciliteze vanzarea si stabilirea pretului corect al produselor.
Unul dintre cele mai des intalnite tipuri de cantare este cantarul cu etichetare, care este folosit adesea in supermarketuri, la sectorul de fructe si legume. Numai ca pe piata echipamentelor destinate sectorului de retail si comert exista mai multe tipuri de cantare, care sa poata fi utilizate pentru comercializarea a diferite produse si in cantitati variate.
Ce alte tipuri de cantare electronice exista?
In general, cantarele si echipamentele necesare unei activitati comerciale ar trebui achizitionate de la distribuitori autorizati, care pot oferi si alte produse si servicii necesare unei astfel de activitati, cum ar fi cele de instalare si mentenanta, precum si instruirea angajatilor pentru utilizarea corecta a echipamentelor.
Un astfel de distribuitor este magazinul online CasedeMarcat.eu. Aici pot fi gasite numeroase tipuri de cantare electronice, de la cantarele comerciale – folosite in orice fel de magazin alimentar, indiferent de dimensiunile acestuia – pana la cantare cu carlig si platforme de cantarire, utilizate pentru cantarirea si comercializarea unor cantitati mari de produse.
De asemenea, un cantar de precizie este esential pentru o afacere din sectorul comertului de metale pretioase si chiar in sectorul farma, unde fiecare gram conteaza. Datorita exactitatii si preciziei pe care le ofera acest cantar, poate fi folosit si in alte domenii, cum ar fi in spitale si laboratoare, precum si in fitoterapie, pentru cantarirea exacta a plantelor farmaceutice.
Cantar cu etichetare | cantar de precizie | CasedeMarcat.eu
De ce este cantarul cu etichetare cel mai folosit?
Cu toate acestea, cantarul cu etichetare este cel mai des folosit in sectorul comertului alimentar, in marketuri si supermarketuri, deoarece posibilitatea de a aparea o eroare la cantarire sunt reduse si, in plus, scurteaza procesul de vanzare al produselor si, implicit, timpul petrecut de clienti la casele de marcat.
Altfel spus, eficientizeaza activitatea comerciala din marile magazine alimentare, unde fluxul de clienti este adesea unul mare si foarte mare.