Transportul in comun este foarte solicitat, indiferent despre ce regiune a tarii este vorba, astfel ca buna functionare a autobuzelor trebuie sa fie primordiala pentru managerii acestor companii de transport. Din aceasta preocupare trebuie sa faca parte si verificarea tehnica periodica.
Cei care intentioneaz sa realizeze ITP-ul pentru autobuze in sector 5 pot alege statia Beta ITP, care este autorizata RAR si care are unele dintre cele mai bune preturi din zona.
La ce perioada ar trebui efectuat ITP-ul pentru autobuze si de ce?
Normele legislative s-au modificat, astfel incat inspectia tehnica periodica sa fie diferentiata atat in functie de vechimea autovehiculului, cat si in functie de tipul acestuia sau de rolul pentru care este utilizat.
Astfel ca daca in cazul autoturismelor noi, ITP-ul se efectueaza la 3 ani, in cazul autobuzelor este necesara o inspectie tehnica periodica o data la 6 luni.
ITP pentru autobuze in sector 5 | ITP din Rahova | BetaITP.ro
Aceasta inspectie tehnica este extrem de importanta, deoarece vietile a zeci sau chiar sute de persoane depind zilnic de starea de functionare autobuzului cu care circula, dar si ale celorlalti participanti la trafic.
Pe langa numarul mare de calatori pe care ii transporta intr-o singura cursa, un astfel de autovehicul face mai multe curse in fiecare zi. Drept urmare, starea de functionare a acestuia se poate deteriora rapid.
In aceasta situatie, statia Beta ITP, o statie ITP din Rahova, isi asteapta clientii cu unele dintre cele mai bune preturi de pe piata si care ofera chiar si posibilitatea de a negocia preturi preferentiale prin incheierea unor contracte pentru intreaga flota de autovehicule destinate transportului de persoane.
Care sunt defectiunile pentru care nu poate trece un autobuz inspectia tehnica periodica?
Principalele defectiuni din cauza carora un autobuz poate fi intors de catre tehnicienii de la BetaITP.ro sunt cele care au un impact foarte mare asupra mediului sau cele care reprezinta un pericol pentru toti participantii la trafic, cum ar fi defectiuni la sistemul de franare sau la cel de directie, ori avarii la sistemul electric si erori de bord.
Aceste defectiuni fac parte din categoria celor majore si din cauza carora orice autovehicul va fi intors de la ITP, cu posibilitatea de revenire dupa 30 de zile.