Este mai mult decat evident ca anii 2018-2020 au fost si inca sunt anii masinilor hibrid. O multime de modele au aparut si urmeaza sa fie lansate pe piata de marii producatori asa ca doritorii ar trebuie sa fie atentie la toate detaliile pentru a lua cea mai buna alegere. Una dintre cele mai aprecaiate este Toyota C-HR, lansata in 2016. Recent modelul a suferit o restyling foarte usoara: se intampila in partea de jos a barei de protectie din fata, cu o insertie colorata, care se vede cel mai bine atunci cand este portocaliu, de exemplu … trece si la luminile din fata si din spate, acesta din urma fiind conectat acum de un spoiler negru.

Detalii interesante despre Toyota C-HR

  • In esenta, nimic nu s-a schimbat din punct de vedere estetic la acest model. In ceea ce priveste motoarele, gama a fost formata anterior dintr-o versiune hibrida de 122 CP si o versiune pe benzina de 1,2 T de 116 CP. Cea din urma dispare, iar gama include acum doar hibrizi: aceeasi versiune de 122 CP ca inainte, si una noua, care ajunge la 184 CP. Acesta foloseste de fapt acelasi motor ca Corolla Hybrid sau Lexus UX 250h cu care isi imparte platforma.
  • In interior, nu se vede nicio schimbare la tabloul de bord, care este intotdeauna prevazut cu un ecran central voluminos din cauza marginilor prea groase. Toyota spune ca a actualizat graficele meniului, iar designul butoanele fizice din jurul ecranului pot fi putut schimbate.
  • Evident, in ciuda celor 184 CP, nu se pune problema modului sportului: masina ajunge de la 0 la 100 in 9,2 s si acopera startul kilometrului in 30,5 s, cifre aproape identice cu modelul pe benzina de 3008 GT 180 CP. Atunci cand se apasa acceleratia aproape sau complet, soferii descopera efectul datorat cutiei tipice hibrizilor Toyota.
  • Pretul de achizitie al unei astfel de masini se situeaza intre 30-38.000 euro, in functie de dotarile alese de fiecare cumparator. Investitia este una de lunga durata, iar avantajele achizitionarii unui model hibrid sunt impresionante motiv pentru care doritorii nu ar trebui sa mai stea pe ganduri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here